VÁR A VÁR

Alig szállt le Anglia pora, máris indulunk turnéra. Sümegre. Az a magyarázata, hogy a sümegi felkérést még decemberben megkaptuk, amikor az angol meghívásunk sehol sem volt. Pontosabban a GÓBÉ FEST dátuma és machesteri jóváhagyása nem volt még időszerű. Utólag talán meggondolnám a két kiszállás egymásra szervezését, de már késő. A sümegi helyszínelést követően egy érdekes, nyugis kiszállás körvonalazódik, sok szabadidővel, finom ételekkel, múzeum-és várlátogatással, színes szabadtéri rendezvényekkel, koncertekkel.

Voltunk még Sümegen, pont 15 évvel ezelőtt, a Fili táncházas korszakában, György Attika, Simó Andrea és társaival. Látogatásunk mély nyomokat hagyott, főleg a Piros az ostorom... nóta, amivel idén is készülünk. Színes és gazdag angliai repertoárunkból is lehet bőven válogatni.

Sümegen 3 koncertünk lesz:

- júl. 7.-én péntek délután 4 órakor a Fesztivál megnyitójának díszvendégei leszünk

- júl. 8- án, szombaton ugyanebben az órában laza, változatos, filipólós fellépés.

Mindkettő a Palotakertben, fedett színpadon, mint 2 hete M.-ben.

- Vasárnap, 9.-én a nagymise után 11 órától a Nagytemplomban záróhangverseny.

A hat napos nyári turnénk Óteleken indul 5.-én, szerda este 8 órától a Katolikus templomban, onnan másnap utazunk egy kiadós mórahalmi strandos megállóval Sümegre.

A turné vége is tartogat meglepetéseket: vasárnap egy busz népe Budapesten rokon-látogathat, a többieket Karcagon szállásolja a Polgármesteri Hivatal.

- Hétfői fürdő, majd ebéd után este 7 órától koncertezünk a karcagi Katolikus Nagytemplomban.

Éjszakai hazautazással kedden, júl. 11-én reggel érkezünk haza.

Meghívónk a sümegi Polgármesteri Hivatal és Önkormányzat, valamint óteleki és karcagi barátaink.